Perşembe, Kasım 03, 2016

Dersonet Kayıt Paket | Kayıt ve Muhasebe Programı

http://www.dersonet.com/web-tabanli-okul-kolej-yonetim-sistemi.aspx

Okul, Kolej, Temel Lise, Etüt Merkezi, Özel Öğretim Kursları, Anaokul, Kurs Merkezi ve Yurtlar için hazırlanmış Web Tabanlı Kayıt/Muhasebe Programıdır.



Öğrenci Kayıt, Öğretmen Kayıt, Personel Kayıt, Muhasebe Takibi, Rehberlik Envanter Uygulama, SMS-MMS Mobilizasyon Modülleri Maxi Kayıt Paketinin temel özellikleridir.

DERSONET Maxi Kayıt Programı; aynı kurum bünyesinde yer alan farklı nitelikteki kurumların, aynı programı kullanarak günlük iş ve işlemlerini yapmasına olanak verecek şekilde hazırlanmıştır. Bu özelliği ile yatımcıya ve karar verenlere büyük kolaylık sağlayan çok önemli bir BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİDİR.

0 yorum:

Yorum Gönder

Dersonet Mobil Öğretmen Yayında!

Dersonet Mobil Öğretmen Yayında!
Google Play Store'dan indirebilirsiniz.

Dersonet Online Katalog

Dersonet Eğitim Yönetim Programı Demo Talep Formu için tıklayınız.

Popüler Yayınlar

Copyright © 2015 Dersonet Okul Kolej Yönetim Programı - Datasis Yazılım. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Dersonet Twitter