Cumartesi, Haziran 06, 2015

Dersonet Okul Kolej Yönetim Sistemi Nedir?


DERSONET; beş önemli bileşenin altında yer alan 18 Modülden oluşan “Öğrenci Gelişimi, Öğretmen Başarısı, Kurum Yönetimi, Veli Gözetimi” açısından tam bir bütünleşme sağlayan internet tabanlı BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİDİR.

DERSONET, beş bileşeninin altında toplanan 18 Modülü OKUL, KOLEJ, ETÜT MERKEZİ, KURS MERKEZİ vb. Eğitim Kurumlarında günlük iş ve işlemler esnasında oluşan bilginin, tüm paydaşlarca hızla paylaşılmasına olanak sağlayacak biçimde tasarlanmıştır.

DERSONET’in üretimindeki temel amaç, TAM ÖĞRENMEYİ, MUTLAK BAŞARIYI, SÜREÇ YÖNETİMİNİ, ÖZ DENETİMİ sağlamaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Dersonet Mobil Öğretmen Yayında!

Dersonet Mobil Öğretmen Yayında!
Google Play Store'dan indirebilirsiniz.

Dersonet Online Katalog

Dersonet Eğitim Yönetim Programı Demo Talep Formu için tıklayınız.

Popüler Yayınlar

Copyright © 2015 Dersonet Okul Kolej Yönetim Programı - Datasis Yazılım. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Dersonet Twitter